· Ta bort dylikt framför fönsterFör att ni ska få en ordentlig fönsterputsning, är det bra om det är undanröjt framför fönsterna som t ex vaser, ljus mm likaså leksaker samt kläder som kan vara iväg för dammsugaren och moppen.
· Ta bort dylikt på hyllor och öppna ytorVåra städare kommer endast städa de ytor som är tillgängliga. De kommer inte att flytta på saker som är i vägen. Om ni vill att vi ska städa en hylla måste den hyllan vara tömd, eller så måste ni säga till i förväg, och betala extra, så tömmer vi det.
· Möjligheter till parkeringMeddela om parkering finns tillgängligt i närheten, då debitering på priset kan tillkomma.
· Extra smutsigtOm det är extra smutsigt i bostaden kan det tillkomma extra debitering, så ni får gärna meddela om det i förväg.
· ElektronikVåra lokalvårdare utför endast städning och är väl medvetna om att alla uttag och elektronik ej ska ha vatten/fukt på sig. Våra lokalvårdare är också medvetna om att inte pilla på någon elektronik. Detsamma gäller kring spis, mikro, kyl/frys, eluttag, fläkt, ventiler och respektive maskiner.
· Vi erbjuder städgarantiVi har en städgaranti på 2 dagar, som då ger er som kund tryggheten att kunna få städningen gjord ifall det behövs en extra omgång. Vi kan inte erbjuda någon annan form av kompensation eller nedsänktpris.
· Fler än 1 kök eller 2 badrumDet ingår endast städning av max 1 kök och 2 badrum/toaletter i ordinarie pris, så om ni har fler måste ni meddelan det till kontoret.
· AvbokningAvbokning kan ske som senast 7 dagar innan den bokade tiden annars tillkommer en debitering på halva priset som avtalats. (Minsta pris debitering vid plötslig avbokning är 1000 kr).Gäller det Avbokning pga. sjukdom, informera gärna oss.
· Betalning/FakturaFör att täcka kostnaden av personal och körning har vi ett minsta pris på 1650krefter RUT-avdrag. Standard betalningsmetod är via Swish-appen, när vi är i bostaden, före utfört arbete. Så ni betalarsamma dag som vi städar. Om ni ej har möjlighet att betal genom swish kan vi skicka faktura, vid överenskommelse. Betalning av faktura sker före utfört arbete om inget annat har sagts. Dvs, pengar ska vara på vårt kontoföre vi börjar städa. Det är för att vi har haft mycket problem med kunder som inte betalar i tid. Om ni motförmodan inte fått eller hittar fakturan hör gärna av er till kontoret!
· Kontaktuppgifter Mejl: info@ldkclean.se Växel: 0413-40 40 42 Mobil (för sms): 076-041 40 42 / 076-884 43 78